Wednesday 15 May 2013

Well hello redsoled lovers...

Ik weet dat ik in herhaling val maar mijn leven is zo druk momenteel! Ik ren van her naar der, werk, verhuis en probeer tussendoor ook nog eens mijn studies tot een goed einde te brengen. Zoals je wel kan zien aan mijn blog heb ik momenteel gewoon nergens meer tijd voor!
Ik beloof dat ik mijn best zal doen om wat regelmatiger te kunnen schrijven! Maar goed genoeg gezeur ;) Mijn blogpost van vandaag gaat (zoals je waarsschijnlijk al geraden had) over één van mijn favoriete shoe designers namelijk 'Christian Louboutin'.
Ik heb altijd gezegd dat ik, voor de eerste trouw die ik echt bewust meemaak, mezelf mag verwennen met een paar designer shoes. Mijn oudste neef trouwt binnenkort en dus...
heb ik een paar Louboutins gekocht!! ik ben zo enorm gelukkig! Ik bestelde ze op de officiële site (om fake te voorkomen) en kreeg ze al na 3 dagen aan! Echt een superservice! Aangezien mijn partner in beautycrime Anine me gevraagd had om foto's te maken van het hele gebeuren heb ik ze ook hier voor jou even op een rijtje gezet ;)

Very very excited bij het arriveren van deze doos ;)









Ik moet wel zeggen dat ik het een heel moeilijke keuze vond! Eerst wou ik voor de klassieke Bianca pump in het zwart gaan maar toen bedacht ik me dat je eigenlijk voor die prijs een unieke schoen moet hebben...Dus ging ik voor deze nude kleurige pumps met neonroze detail. Ik vind ze echt prachtig! 
Hebben jullie al een paar Louboutins bemachtigd? Zoja welke? ^^ 

Liefs,










13 comments:

  1. lucky you!! :)

    loveminnie.com

    ReplyDelete
  2. wauw, wat zit er een mooi verhaal achter. en wat een prachtige schoenen! veel plezier er mee, en veel succes met je drukke leven, oooit word het rustiger (:

    xxxx.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dankje ^^ en ja inderdaad na de examens zal het allemaal wel wat rustiger worden ;)

      xx

      Delete
  3. Ohh wat een prachtige schoenen!
    xx

    ReplyDelete
  4. Die zijn echt heel erg mooi!! Im in loveeee

    ReplyDelete
  5. Oeeeh jaloers! De klassieke zwarte met ronde punt staan op mijn wishlist!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ik wil dolgraag voor mijn 21ste verjaardag de zwarte matte bianca's ^^ ik vind die echt prachtig! maar eerst even terug sparen ;)

      XoXo

      Delete
  6. Wat een mooie schoenen! Echt wel jaloers! ;)

    Liefs,
    Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment <3
I'll soon be reading your blog!