Saturday 15 June 2013

couture de Minnie

Ik ben helemaal gek op de nieuwe OPI collectie! Minnie + nagellak = happy me (^.^)
Een mengeling van 2 verslavingen kan niet anders dan een hoog 'hebben-gehalte' opleveren ;)


Moet je die stand zien! Is hij niet prachtig? en de kleuren... Vrouwelijkheid in een flesje als je het mij vraagt ;)
Naast de musthave kleuren, heeft OPI ook weer enorm leuke namen bedacht:

a definite moust-have:       een mix tussen rood en roze met een prachtige subtiele schijn op

chic from ears to tail:         een supermooi snoepjesroze

innie minnie mightie bow: het perfecte rood met subtiele shimmer in, love it!

magazine cover mouse:     een liquid sand lakje, dit vind ik de minst mooie

minnie style:                      magenta en witte glitter in een doorschijnend lakje, voor een sparkling
                                          evening ;)

Ik heb me vandaag 'a definite moest-have' aangeschaft en uiteraard meteen uitgeprobeerd ;) Het smeerde heel goed en droogde vrij snel op! na één laag was het eigenlijk al voldoende gedekt maar heb er toch 2 opgedaan, gewoonte zeker ;)


Moest je me nog niet volgen op instagram, mijn naam is Maximedj ;) 

Liefs,




1 comment:

Thank you for leaving a comment <3
I'll soon be reading your blog!